ЛІНГВІСТИКА XXI СТОЛІТТЯ: НОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ, 2018

  1. Бєлова А. Д.
    Мультимодальна реклама кращіх світових брендів


  2. Вуколова К. В.
    Піттсбурзький діалект: інструмент збагачення норми американського варіанту сучасної англійської мови


  3. Гусейнoв А.
    Презентаційна специфіка німецькoмoвнoгo гастрoнoмічнoгo дискурсу

  4. Зірка В. В.
    Влада креативної лексики у англомовному рекламному дискурсі:
    маніпулятивний ефект

  5. Ільченко О. М.
    Рідкісний випадок наративізації


  6. Калюжна В. В., Букрєєва О. Й., Чайковська Є. Ю.
    Академічне читання: Важливість деталей


  7. Кравченко Н. Г.
    Синергетичні тенденції у німецькомовній літературі


  8. Снєгірьова Є.
    Послідовний і синхронний переклад — подібні у варіативності


  9. Сотников А. В.
    Маніпуляція в передвиборчому дискурсі Великобританії/США (2000–2018)


  10. Хабарова Н.
    Анотація як різновид рекламно-інформаційного жанру

  11. Чайка Л. В.
    Вербальний конфлікт: семантичний і граматичний виміри